Πλήρες πρόγραμμα διάρκεια 2 ακαδημαϊκά έτη.
3 τρίωρα την εβδομάδα
Συμμετοχή 1.850 ανά έτος
Το λαμπερό επάγγελμα του σχεδιαστή μόδας κρύβει πολλές απαιτήσεις πίσω από τα φώτα των επιδιώξεων και τις λαμπερές ενδυμασίες !
Ένας fashion designer είναι σε συνεχή πάλη ανάμεσα στην υλοποίηση του οράματος του και τις κοινωνικές συμπεριφορές που μεταβάλλονται ανά τόπο και χρόνο ,καθορίζοντας τη δημοφιλής κουλτούρα .
Οι fashion designers γνωρίζουν καλά ότι η έμπνευση τους οφείλει να πλαισιώνεται από εμπορικότητα καθώς το branding μιας ενδυματολογικής συλλογής στηρίζεται στη συλλογική ταυτότητα και στοχεύει στη καθιέρωση του ,λαμβάνοντας τη συναίνεση της πληροφορημένης γνώμης του κοινού του!
Ακόμα και όταν ο Σχεδιαστής μόδας και τα ενδύματα του δεν απευθύνονται στις κυρίαρχες κοινωνικές αντιλήψεις ,πάλι οφείλει να μελετήσει τις παγκόσμιες προγνώσεις μόδας ,με βάση τον τόπο,τον χρόνο και τις κοινωνικές συμπεριφορές της νόρμας όπου απευθύνεται το προϊόν του,να αναγνωρίσει τα trends και τις επικρατέστερες τάσεις ώστε να ενσωματωθούν στην έμπνευση του .
Οφείλει να σημειωθεί ως γεγονός πως ο σχεδιαστής μόδας μετατοπίζοντας το κέντρο βάρους του από τον καλλιτέχνη στον τεχνοκράτη , φέρει μια αέναη εσωτερική σύγκρουση για τη ταυτόχρονη επίτευξη της βιωσιμότητας και της ερασιτεχνιας !
Η σπίθα που κρατάει έναν σχεδιαστή μόδας σε εγρήγορση είναι η στιγμή όπου εισέρχεται πνοή δια μέσω της δημιουργίας στο όραμα του .
Για να επιτευχθεί αυτό σπάνια θα εργαστεί μόνος του!
Πίσω από έναν σχεδιαστή μόδας υπάρχουν πολλοί επαγγελματίες του κλάδου !
Όπως πατρονιστ και μοδίστρες με τους οποίους επικοινωνεί τις ενδυματολογικές γραμμές και τις ενδυματολογικές λεπτομέρειες της collection του ,υπάρχουν fashion stylists με τους οποίους θέτει τα υφολογικά όρια του concept της συλλογής ενδυμάτων του,φυσικά υπάρχουν φωτογράφοι ,makeup & hair artists με τους οποίους συνεργάζεται για την αισθητική ολοκλήρωση και δημιουργία ενός τελικού προωθητικού προϊόντος .
Οι σχεδιαστές μόδας και οι συνεργάτες τους επιδίδονται σε πολύ συγκεκριμένη ροή εργασιών ,καθώς ακολουθούν προκαθορισμένα χρονοδιαγράμματα επιβαλλόμενα από το κύκλο της μόδας !
Απαιτούμενες προϋποθέσεις για να ακολουθήσει κανείς την επαγγελματική πορεία ενός σχεδιαστή μόδας είναι να έχει θέληση να αποκτήσει σφαιρικές και συγκεκριμένες γνώσεις για το σχεδιασμό και τη κατασκευή ενδυμάτων ,να έχει τόλμη ώστε να υποστηρίξει το όραμα του ,να μένει πιστός στην έμπνευση και το προσωπικό του ύφος και να διατηρεί τη σιωπή έως την αποκάλυψη της δημιουργίας του !
Εαν αυτά τα στοιχεία υπάρχουν και υπερισχύουν στο χαρακτήρα σας,τότε έχετε γεννηθεί για αυτή τη καριέρα !
Εαν όχι τότε δουλειά μας και χρέος μας στο Athens Pro Lab είναι να σας τα καλλιεργήσουμε!
Περιεχόμενα 1° έτους
” 18 ενότητες “
• Εισαγωγή στο σχέδιο μόδας.
• Σχέδιο μόδας.
• Ιστορία τέχνης & ενδυμασίας.
• Inspiration /concept / mood board.
• Σχέδιο μόδας & κίνηση φιγούρας.
• Υφές υφασμάτων/Αποτύπωση /Στήσιμο ενδύματος.
• Τεχνικό σχέδιο.
• Εισαγωγή στο Πατρόν.
• Σωματότυποι & Σωματομετρια.
• Εισαγωγή στη Ραπτική.
• Υφασματολογια & Χρωματολογια.
• Πατρόν & Ραπτική σταθερού υφασματος.
• Τοποθέτηση – Μετράζ.
• Πρόγνωση μόδας.(Ανάλυση τάσεων)
• Personal Styling.
• Δημιουργία Portfolio μέσω ομαδικού project.
• Οργάνωση/παρουσίαση project/fashion collection.
• Δημιουργία οργάνωση fashion portfolio mini collection προσωπικού project.
Περιεχόμενα 2° έτους
” 18 ενότητες “
• Σχέδιο μόδας φωτοσκίαση / τεχνικές fashion illustration.
• Τελειοποίηση σχεδίου μόδας.
• Ιστορία τέχνης.
• Ιστορία ενδυμασίας.
• Ιστορία θεατρικών κουστουμιών.
• Πατρόν – ραπτική ελαστικού υφάσματος.
• Μεγένθυση / Σμίκρυνση πατρόν.
• Πατρόν sur measure.
• Κοινωνιολογία & Μόδα.
• Εμπορικό σχέδιο.
• Δημιουργία εμπορικής συλλογής.
• Προώθηση /Κοστολόγηση collection.
• Δημιουργία Menswear/ childwear portfolio.
• Professional Styling.
• Ψυχολογία του χρώματος.
• Μόδα & βιωσιμότητα/Fashion Sustainability.
• Inspection/concept/mood board/portfolio.
• Ανάλυση/Οργάνωση/Δημιουργία/Παρουσίαση συλλογής αποφοίτου.